۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳

اعلام اسامی نهایی کاندیداهای کمیته ملی المپیک طی دو روز آینده

اعلام اسامی نهایی کاندیداهای کمیته ملی المپیک طی دو روز آینده

اسامی نهایی کاندیداهای کمیته ملی المپیک پس از تائید شدن از سوی مراجع ذیصلاح طی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، 41 کاندیدای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک که تا پایان مهلت پانزده روزه تعیین شده برای حضور در این مجمع (شنبه گذشته) ثبت نام نهایی خود را انجام دادند طی سه روز توسط کمیته پنج نفره نظارت بر انتخابات بررسی شدند.

البته طبق آئین‌نامه اجرایی کمیته ملی المپیک بند 7 از ماده "ب" بخش اول آئین‌نامه اجرایی که مربوط به کمیته نظارت بر انتخابات است، بررسی فرم‌های تکمیل شده ثبت‌نام، بیوگرافی مختصر و مدارک کاندیداها و تطبیق با شرایط احراز کرسی‌های مختلف  تعریف شده در اساسنامه و آیین‌نامه حاضر باید حداکثر تا 24 ساعت پس از اتمام مهلت ثبت‌نام انجام می‌شد اما انجام این مسئولیت کمیته نظارت به مدت سه روز ادامه داشت.

در هر صورت کار بررسی اولیه کمیته نظارت در مورد کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک سه شنبه گذشته به پایان رسید. در همین راستا اسامی کاندیداها طبق بند 8 از ماده "ب" بخش اول آئین‌نامه اجرایی درخواست‌های تایید شده ثبت‌نام برای احراز صلاحیت‌های عمومی به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

در همین راستا گفته شده که تا دو روز آینده نظر نهایی این مراجع اعلام شده و پس از آن اسامی نهایی کاندیداهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اعلام خواهد شد.

مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک 30 دی ماه برگزار خواهد شد.

ارسال درخواست های تایید شده ثبت نام برای احراز صلاحیت های عمومی به مراجع ذیصلاح و پیگیری جهت اخذ تاییدیه ظرف 72 ساعت

کد خبر 2211927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha